Άρθρα

 

 
 
Αβοκάντο
 
 
Το αβοκάντο εκτιμάται ιδιαίτερα για την υψηλή περιεκτικότητα του σε θρεπτικά συστατικά και προστίθεται σε διάφορα πιάτα και σαλάτες λόγω της ωραίας γεύσης και της πλούσιας υφής του !
Έχει γίνει ένα απίστευτα δημοφιλές τρόφιμο ενώ συχνά αναφέρεται ως υπερ-τροφή, χωρίς να προκαλεί έκπληξη.

  • Πλούσιο σε λίπος και φυτικές ίνες συμβάλλει στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
  • Αν προστεθεί σε σαλάτες με ποικιλία λαχανικών, τα λιπαρά οξέα που περιέχει μπορούν να αυξήσουν την απορρόφηση των καροτενοειδών αντιοξειδωτικών από τα λαχανικά 2,6- έως 15 φορές περισσότερο!
  • Η τακτική κατανάλωση αβοκάντο μειώνει την «κακή» χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια έως και 22% και αυξάνει την «καλή» χοληστερόλη έως και 11%.

Τα αβοκάντο περιέχουν περίπου 20 διαφορετικές βιταμίνες και ανόργανα συστατικά.

Τα πιο σημαντικά συστατικά ανά 100 γρ:

Βιταμίνη Κ: 26% της ημερήσιας τιμής (DV)
Φολάτη: 20% του DV
Βιταμίνη C: 17% του DV
Κάλιο: 14% του DV
Βιταμίνη Β5: 14% του DV
Βιταμίνη Β6: 13% του DV
Βιταμίνη Ε: 10% του ΒΜ

Περιέχει επίσης μικρές ποσότητες μαγνησίου, μαγγανίου, χαλκού, σιδήρου, ψευδαργύρου, φωσφόρου και βιταμινών Α, Β1 (θειαμίνη), Β2 (ριβοφλαβίνη) και Β3 (νιασίνη).
Αποδίδει στον οργανισμό: 160 kcals, 2 γρ. πρωτεΐνης, 9γρ. υδατάνθρακες και 15 gr λίπους.
Τα αβοκάντο δεν περιέχουν χοληστερόλη ή νάτριο!
Βάλε ½ αβοκάντο καθημερινά στην σαλάτα σου και απόλαυσε τα οφέλη του !
 
 
 
 
Βιταμίνη D
 
Εσύ πως βλέπεις το σώμα σου;
 
Προβιοτικά και πρεβιοτικά
 
Το τραπέζι του καλοκαιριού
 
Γονιδιακή διατροφή: Τι πρέπει να τρως με βάση το DNA σου!
 
Αναιμία
 
Φαινόμενο γιο-γιο
 
Παιδικό Πρωινό
 
Αυτοπαρακολούθηση
 
Διατήρηση της απώλειας βάρους : Πως θα τα καταφέρετε!
 
Τι να καταναλώσω για βραδινό ;
 
Μπύρα - Σταρένια απόλαυση!
 
Είστε έτοιμοι για δίαιτα;
 
Η δίαιτα του φθινοπώρου!
 
Ιδανικά σνακ για την παραλία
 
Ιώσεις και Αντιοξειδωτικά
 
Κοιμήσου και ……….Αδυνάτισε!
 
Λιπομέτρηση: γιατί είναι σημαντικότερη από την ένδειξη των κιλών της ζυγαριάς!
 
Νηστεύω, τι να προτιμήσω;
 
Ο 10λογος της Σωστής Απώλειας Βάρους!
 
Ξεκίνα τη μέρα με ένα θρεπτικό πρωινό!
 
Σωστή και Μεσογειακή Διατροφή!
 
Δίαιτα για δύο!